06 June 2009

往事只能回味?

哈咻..
好多灰尘哦
打从搬新家到现在
房间都没收拾过
算算大概有一年半了
别怪我哦
我时常不在家咧
哈哈
新买的书本把房间堆得就快连睡的位子都没了
老妈子就快要发张红卡给我了
好啦,今天要大扫除哦!
一早和旧同学吃完早餐后
搬了个书橱回家
准备帮我的房改头换面
收啊收地
发现了一本已被我遗忘的记事本
那是一本记录朋友SMS的本子
顿时勾起了我很多的回忆
那是记录着我念护理系时的点滴
记载着从我开始念
到我决定退系的过程
眼泪不禁地掉下来了
感谢身边的亲人、朋友
在我最无助、最彷徨、最不知所措时
对我的鼓励和支持
谢谢您们!
慕然回首
时间过去了
有些朋友也随之而感情转淡了
感慨万分
但我决定了
那就是待会要打电话给他们
约他们出来
“饮个茶,吃个包”
哈哈..^^

2 comments:

Vencent Heng said...

Same same as i was in Penang Matriculation. Many good memories there. I was cried before as decided to take the teacher trainees in IPRM. The heart-hurt feelings still can be imagine as hardly to leave intimate relationship that we have and explore the new relations. But this somehow sweat and sour of life. When meet your friends still can say "Hallo" and "How are you" and be close to them again^_^.

fenicia said...

ya.. now i aso miss so much i m in primary sch o.. now i less contact them edy... they r busy on their future.. i feel sad when i n my fren become far n stranger edy o..however i will try to rescue the relationship de.. u aso jiayou o..
i think u no hav problem with ur fren de la...haha